Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday 25 January 2012

Hoiiii bila aku nk cuti ni? Tgah tido pun call suruh dtg. Apa citaaa? Haihh hari Mat mcm badmood then tengking aku. Mcm bodoh je. Takpe, kau nnti! Im pulak gado dgn staff lain, dia masuk stor then bising bising kat aku, aku ckplh mmg salah you, then dia sound kau diam ah sial! Aku mcm ckp, kau pahal? Kau salah then kau maki org lain, kau yg dtg mngadu kt aku then kau nk ckp aku sial? Kau ego mcm haram je, setepek aku kene lempang!! Sumpah aku tkkn maafkn kau lah barua! Haaa mula aku nk mncarut ni, aku keluar then nangis kat Evan, aku ckp nk resign. Hm asal dua dua lelaki yg pling cool dlm ni, jd sial haaaaaaaaa? Ishh sumpah aku nk bunuh korang, aku dtg hari ni back up kerja korang kau buat taik dgn aku? Okay aku tkkn bertegur dgn kau. Aku lg rela naik teksi dr tmpg kau!!

No comments:

Post a Comment