Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday 24 January 2012

24 January 2012 :)

Hey ho everyone :)
Okay date ni bnyk gila bnda jd kat aku. Ada yang sedih, happy, menangis, terharu. Mcm mcm! :')
First kat tmpt kerja, aku dgn Mat dh gado. Hm sbb apa? Sbb org ketiga. Ish benci aku, harap harap hari ni dah okay dgn dia. Smlm gado dgn dia dlm stor sampai aku nangis kay? Hm then dia rasa bersalah smpai dia terus balik rumah. Grrr ;/
Haihh then smlm Kak Ju ponteng, Ema MC. Cashier ade dua org je, org Q dh ramai tau, smpai ada costumer tu mengamuk. Im dtg duduk sbelah aku, tlg aku. Thanks ;)
Okay mcm mcm lg jd kat kerja tp biar lah. Kayy malam, Im tk boleh anta aku balik sbb ramai lg tak balik. Aku tk boleh tggu dia, sbb nk cepat. Then mama lah yg amik aku. Walaweh bab ni aku happy gilaaaa, plus mcm tahh -___-
Dia ajak aku pergi Shah Alam, so pergi lah dgn dia, dgn Acap skali. So ada satu part tu yg tak tahan tu :') mwehehe ;3
Tuhan je tahu apa yang aku rasa time tu! :D
And hari ni dia baik hati hantar aku pergi kerja, thanks awak :*

No comments:

Post a Comment