Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday 8 January 2012

Hey peeps :)
Alhamdulillah esok mula kerjaaaaa! Kay tp tkthu nk pergi dgn apa -_- aku mintak number teksi smpai skrg tak dapat, untunglah dh taknak rep lgsg! Huhh kay whatever so aku kene bngun awal and cr teksi esok -,-
Usaha tangga kejayaan haha.
Td pg aku tgah terbongkang, Aimie dgn Ummi PING PING aku kat BBM sumpah sakai. Aku terbngun trus marah dorg :P haaa tulah then manager tu call suruh gi interview. Aku pergi dgn Najmi then dia bgth esok mula. Yeayy then Najmi balik terus sbb ayah dia dh tggu. Aku pergi mcD and tegur Farah (; lepastu kaaaaaaaan, ada budak mcD yang kawan si DIA tu blnja aiskrim! Hahah cool, nnti tiap tiap hari kita break sama sama kay? :P
Okay then malam aku main pool dgn Najmi, seri lah pulaaaak adoooi -_- takpe tggu esok, haha! Kay esok kerja nk tido kbye!

No comments:

Post a Comment