Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday 10 January 2012

Staff Popular :)

Hey peeps, Assalamualaikum :) 
okay ni hari kedua aku kerja kat Popular, Ya Allah penat gila wehhh! nak berhenti je rasa haha -.-
okay first day mmg rasa mcm exited :P nak pergi mula mula takde trans, then pergi dgn Farah kecik :) cool bebeh, thanks Farah :) theeeeeeen balik tu nk dgn teksi tp tp Auq anta :D Farouqe! mwehehe aww aww so sweet :'D dlm kereta kita org nyanyi bagai semua! okay aku tanya dia, "Auq, Nadia dh gemuk ke?" dia ckp "mana ada, maintain cntik" waaaaaah bangga bhai :P tp dia ckp muka aku lain lah -.- kay itu aku tak suka :( 
okay okay dah, then kawan aku tido lah rumah :) lepastu bangun pg td dah menggelabah sbb smlm main pool lah apa lah smpai pukul 4 :/ al maklumlah aku mana ada org bimbing dah :P *ni pun tgah main dgn Najmi -.- 
haha okay lepas tu call teksi suruh dtg skrg then dia bawak mcm SIPUT -.- aku smpai pukul 1045, and bnda alah tu dh tutup! shit aku tak lih masuk pukul 11 tepat baru lih masuk, masuk masuk je, cheers dorang "you are late" tepuk tepuk tgn bagai, i was like -_______- kay thanks for the cheers :/
then punched card, nasib tak merahhh -.- aku terus amik drawer cashier, then Mr John call counter aku then suruh masuk pjabat dia, weh cuak weh! aku mcm nak mati dah :( tknk kene potong elaun!! okay masuk je dia suruh duduk, then dia tak tahu aku lambat HAHAHHAH okay cool (y) dia bg aku ID and aku ada cashier aku sendiri oiiiiiiiii bapak ah :O baru hari kedua aku dh kene pegang cashier ALONE :/ okay so pergi bukak and kemaskan counter, amik duit FLOAT RM300 dan mulakan dgn bismilahirrahmanirahim :) 
then hari ni busy nak mati, break pertama tak makang pongg :( break kedua kat mcD, nmpk Ijat, then senyum each other, sama dgn Farah jugak :) dorg nk balik dh, habis pukul 5, untung lahhh -.- 
okay sambung, makin ramai pukul 7-9 tu. 930 kita org dh halau dh org dlam tu haha pukul 940 pagar tutup sudah, then aku kene kira Sale aku hari ni, Sale aku tak termasuk FLOAT RM 12 954 oiii pehhh kalau tu duit aku, mmg aku tak kerja dah! hahaha then then ade shot -.- RM 12, aku mcm OMG OMG mana duit ni, then ingat balik ade costumer tu tk bayar mamber card, aku mcm fuhhhh -,- anddd aku hari ni di labelkan "THE MOST HYPER STAFF IN POPULAR" okay pin ni aku kene pakai satu hari, malu wehhhh -,- asal aku dapat title tu eh? :/ hyper sgt ke aku ni hari ni? but okay apa, semua ingat aku comel mwehehe ;3 then aku rapat dgn Hafiza and Kak Jun, kita org stock gelak je, lelaki? oh aku rapat dgn Sin Chan and Evan. Evaaaaaaaaan comeel gila babi! aku ade gambar dgn dia oiii :P tp tak amik lg kat dia, mwehehe ;3
so mlm ni was awoseme (y) tmbah tmbah dgn tuuuuuuuuuuuuut :'( cerita kat entry lain HAHA

sbnrnya tak boleh bawak phone, tp ni Nadia kan? HAHA -.-

Cashier aku oiii :P


No comments:

Post a Comment