Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday 7 January 2012

Negeri Sembilan tetap di hati :)

Alhamdulillah :)
Negeri Sembilan menang ooooooooooiii :D Hobin jang Hobin, and at last aku tgk bola kat stadium :') 
thanks for my cousin, mmy dorg tepati janji dorang. dorang ckp dorang akan buat apa sahaja apa supaya aku lupakan dia. dia tak pernah penat nk bangunkan aku :) 
aku terharu and happy korang stay sini and kerja kat sini. sayang koraaaang :* 
paling rapat dgn lelaki, perempuan semuanya mcm -______________- okay sempoii ahh, esok kita main swimming pool ye baby baby boy? :D 
okay td aku sorang je pakai baju negeri, yang lain meraah je -.-
but well bila kat stadium kita org berpisah, aku dgn Farah Asyraf Syamil kat Negeri, pewiiiiit Kelantan kene kutip sampah :P aku kenyang gila sbb 7 org blnja aku waaaaahh untung lah, tulah lain kali jgn ckp besar sgt derrrr :P i had so much fun with them, takda boipreng pon boleh hidup if family always with us, trust me :)

No comments:

Post a Comment