Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday 4 May 2012

yesterday :')

Fuhh lama tak update, bukak bukak je blog dh style baru. tanjat kitewww :P gedik nyaa -.-
haih maklumlah busyyy. okay nk cerita something. smlm kn aku ada meeting so i was late act, itu pun nasib baik si Acap tu ping ping kat BBM sbb nk tanya ...... hihi :P so terbangun lah kn? so siap siap, Aven amik aku, then pergi, sumpah aku ckp mcm nk mati je aku, nervous gilaaaa. so dh start, semua tgah tgl proposal, aku selam ba je BBM dgn si Acap haha, emergency k? :P so bila time team STS outlet punya turn, Mr john suggest kn nama aku, time to aku mmg takut ah :( so dorg tanya knpa suggest aku, dorg pun jawablh. then dh habis present, aku layak jd supervisor! yaw yaw yaw, bestnyaaaaaaa :') so aku start jd Chief Cashier at 12th May (: thanks to all yang support, yang BBM i non stop for wish goodluck. thank you so much! okay, then rushing to IOI Mall, rasanya tahu lah sbb apa kn? yes birthday Amer, dia tak tahu apa apa, like seriously kay? ni semua plan aku dgn Acap, so then ajak semua kawan yang paling dia rapat! itu thanks to Acap sbb bgth siapa, haha -.- then aku lmbt sgt, si Acap ni dh call call ckp yg semua tggu aku je, wehh gelabah aku -.- haha! so suruh je Acap yang sattle kn, so acap amik yang package kot? ntahh dia, then dia call lg tanya okay tak kalau harga dia ***? so aku ckp yes amik je yang mana okay, so dorang masuk lah dulu. Acap keep on BBM aku, ping aku -.- tak sabar betul, haha. so bila sampai je aku terus pergi secret recipe then beli kek yang Acap nk sgt -.- mcm dia punya birthday pulak -.- so bila dh sampai kt redbox aku suruh Acap keluar, then dia keluar lh. then dia ckp skrg lagu baik baik sayang, masuk je lh. weh waktu tu jantung aku mcm nk tercabut je -.- nervous wehh sbb aku takut dia tak suka aku ada kat situ :( so Acap just ckp rileks je, dia okay punya, so aku pun ready kat luar. dua org kawan dia keluar exited -.- haha mcm nak sepak je. so bila dorg dh stop kn lagu, tukar lagu birthday, Acap pun suruh masuk, aku masuk bawak kek sambil menggigil wehh! then tgk dia mmcm tak suka ja aku ada :( tp dia mcm terkejut jugak lah, time tu aku serious nangis, Mia ckp rileks jelh -.- haha okay over acting sikit :P so panjang lagi cerita malas ah nak cita sbb ada yang sedih, happy semua ada. cuma satu je, kalau dia happy itu sgt cukup utk aku. yes kawan aku ckp knpa nk habikn duit semua? but to me, duit tk jd masalah, as long as dia happy. so aku tak tahu lah dia happy ke tak :'/ kbye!

No comments:

Post a Comment