Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday 25 May 2012

Thank you :')

okay hari ni sambutan hari guru kat SMK USJ23. Pergi dgn Fatin Aina, then jumpa semua lah. had fun dgn dorg semua especially with Mieraa and Sabrina :* then balik tu DIA amik kat rumah Fatin, k dlam kereta tu silent mode, like seriously, well org punya lah katakan mana boleh lebih lebih. tkpa saya okay :') so ptg tu pergi lagi rumah Fatin, act Ali nak ami pergi subang avenue tp malas lah :/ so lepak dgn dorg, kat kedai mamak, aku tk mkn tk mnum pun then scra tetiba aku mengeluarkn air mata, then fatin bising dh. aku terus sabar, pergi karok kat putra heights, aku nanngis lagi dlm ni. Ya Allah, gedik? well hati aku terlalu rapuh sbb dh retak bnyk kali! </3 so aku mmg mudah nk terluka atau terasa hmm :( tp Mia and Fatin tk brhnti nk buat aku happy and gelak. sgt appreciate :') Mieraa marah, i mean dia dh nasihatkn dulu tp aku tk dgr, ini lah padahnya. tp aku tkthu shngga skrg aku masih syg kn dia walaupun syg dn cinta dia pada org lain :'( dan aku nekad, aku akan tggu walaupun 10 thn lg dgn penuh ksbrn, sbb aku tahu, hanya aku seorang sahaja yg mampu memahami dia dlm apa jua keadaan dia :) aku je yang sayang dia walau apa pun dia buat, aku juga lah yg mampu tahan dgn perangai panas baran dia, semua lah! org lain tkkn mampu! kita tggu dan lihat, so Nadia, sabarlah. Berkat kesabaran org yg teraniaya sgt berbaloi, insyaAllah :') AMIN

No comments:

Post a Comment