Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday 22 May 2012

2010, aku pernah lepaskan seorang lelaki yg terlalu baik. layan semua kehendak aku, tidak kongkong aku, memahami aku. yang tak pernah mngharapkan apa apa selain hbngn kami tidak terputus dan batas pergaulan aku, tp aku lepaskan seorang lelaki yang baik hanya kerana seorang lelaki yang bg ku jauh lebih baik dari dia. aku terima dia seadanya, ramai tk prcaya aku boleh lepaskan Haziq hanya untuk dia :')
2012, aku sia sia kan orang yang menyayangi aku dgn apa adanya aku. hm dia sgt sgt menyayangi aku, selama 5 bulan dia mengharapkn aku membalas cinta nya. aku hampir nk terima tp hati aku masih ada pada dia. dia hadir lg sekali dlm hidup aku. aku menolak org yg sayang aku. aku sia sia kn dia dan memilh org yang aku harapkn. dan Ali Anuar Dato' Ali Amar, im sorry :(
KARMA. yes aku dh tolak Ali, skrg trjadi pada aku :( aku salah menyayangi org, dia dh pun memberi sayang dan cinta pada org lain, dan berani mgaku yg dia syg pada org lain bukan aku. agak agak hancur tk hati aku? aku rasa apa yang Ali rasa. Ya Allah, tuhan sahaja yang tahu apa yg aku rasa, now aku dh try kawal perasaan aku for a week, tp smpai smlm tak tahan aku jatuh pengsan, Asyraf bawak aku ke Serdang and aku admitted kat sana. Ali terus dtg, Ya Allah knpa Ali? aku dh salah dgn kau. tp aku masih tk boleh terima kau walaupun kau ada di sisi aku sbb aku hanya mencintai seorang sahaja dlm seumur hidup aku :( tak ada yang boleh menggantikan tmpat dia. knpa aku masih menyayangi dia walaupun mcm mcm yg dia dh buat. aku mmg ada bnyk salah dgn dia, tp kalau dibandingkan salah aku dgn salah dia. sgt berbeza! salah aku adalah salah dr fizikal, yang boleh diperbaiki. tp dia? batin aku yg terseksa! 4 kali aku di sia sia kn oleh dia! dan sekarang aku masih sayang dia lg! buka lah mata dan hati aku pd org lain! tlg lah. jgn seksa aku dgn menyayangi org yg dah buang aku! aku nk ckp pnjg lagi nih tp update pakai phone ada limit -.- kbye! :(

No comments:

Post a Comment