Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday 13 January 2012

:')

walaweh penat gila do, aku tak pernah penat mcm ni, but its okay. its an experience aite? :)
okay dua hari cashier aku sorang, dr pukul 9 pg hingga 1130 malam :/ sumpah aku cakap kau kan mmg penat lah, aku packer jugak! ishh tp smlm aku baru kenal Im and Mat, aku ingat takde lelaki melayu, sekali masuk, tu diaaaaaaaa! HANDSOME GILA OIII! nasib aku takda boiprengg :P so boleh lah flirt flirt, mweheh ;3
so dia banya tlg aku :'D and hell yeah esok kita org keluar oiiii :P haha act dia supervisor but mmg sumpah sakai, td ckp kat dia, "Im nak number resit costumer td" Im ckp, "apa, nk number phone?" i was like -____- then Fiza and Ema was like kenen kenen kan HAHA then tanya lg, "mana number nya" then dia ckp, "nak number Im sbnrnya en?" okay aku diam buat muka marah :P terus menggelabah kau! haaa td Bella dtg, mweheh terkejut aku, untunglah ada boipreng nk date :P haha so aku tunjuk Im kat dia, tak tahu dia perasan tk. then aku pergi rehat, manager call suruh naik jgn mkn :( sbb takda cashier! aku tak mkn lgsg kay hari ni haihhh :/ then break kedua, Ya Allah dgn DIAAAAAAAAAAAA!!! :D thanks belanja Im :) balik dia hantar :P okay so hari ni cashier ngam ngam, smlm shot RM 2 -.- nasib sikit, haha so esok off day, keluar dgn budak budak popular, cehhhh skrg aku dh bergaul dgn budak popular ahh? HAHAHA okay lawak! then tak sabar nk kerja Ahad nnti, kbye Assalamualaikum blogger :*

No comments:

Post a Comment